billigaste ever

18.05

Hejkon bejkon! :)

Idag va ja hos frisören, billigaste ever. Fick klippning, avfärgning, färgning, shampo te mathias och ett sprayvax för 749kr. :)  Eller det kostade mer men det var vad jag betalade efter att jag lämnat presentkortet från mathias och en rabattkupong för att jag är "ny" i kommunen. :)

Nu till the cut :)  Hahaha....stenkul. Jag lämnade henne fria händer, tycker det är spännande att se vad de gör när jag gör så. Man får oftast frisyrer man aldrig kommit på själv. Efter att vi pratat lite så frågade hon om jag sätter upp håret mycket. Jag sa att jag gör det på jobbet för att få det ur vägen men att jag inte behöver ha nån längd just för DET ändamålet. Men då klipper vi kort då sa hon. Jajemen tänkte jag.  Sen började mina nära 3 decimeters testar ramla mot golvet, insåg snart att kort verkligen är KORT! :)   Hahahahaha....men ja tror ja gillart. Kort......KORT bak och lite längre mitt på huvet som jag kan lägga på vilken sida jag vill. :)  Något som en som heter Lantz troligen skulle kalla för flatfrisyr. Själv tycker jag att ja ser ut lite som syrran, fast tjockare då. :)

Japp...bild får nog dock vänta lite. :)   Mathias vill nog gärna se innan jag visar resten av världen. :D

Kommentarer
Postat av: anna

NYFIKEN!! :D

2009-04-15 @ 19:44:48
URL: http://snutti.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh va spännande! M, kom heeem! :D



kram mia

2009-04-15 @ 20:56:03
Postat av: Barfotabarn

Modig du är!

2009-04-16 @ 15:48:26
URL: http://metrobloggen.se/utanskor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0