gräsänka igen

22.30

Hejhej!

På fredagen åkte vi hem, hade tänkt att ta en skidtur först men Mathias som ärvt min förkylning orkade inte och jag hade ont i låret så mej kvittade det. På kvällen packade vi upp och tvättade sen kom Lennart förbi en sväng.

På lördan var vi i Arvika och umgicks med delar av min familj. 1 och  4 årskalas på dagen och singstar med syskon och partners på kvällen. Najs dag i solen och kul kväll :) 

På söndan bytta vi däck på bilarna, jag bytte nästan alla däck själv på min. Fick lite hjälp med två så det skulle gå lite snabbare så jag skulle hinna åka och handla. På kvällen bara slappade vi. 

Idag har vi haft familjedag nr 2 med Mathias familj, åt mat,promenerade till Skåkene för att mata och titta på djur, fikade och sen åkte vi hem. Mathias packade och åkte för några timmar sen. Back to reality, tur att det snart är helg igen.
Imorrn jobbar jag sen tur med jour, vet inte riktigt om det innebär halv 7 än, det lär märkas. På onsdag ska ja klippa mej, blir göttans. Se om frisören har några sköna idéer angående färg och frisyr :)

Har varit en härlig ledighet, både just ledigheten och all tid tillsammans. Har en sån skön känsla inombords, livet är gött att leva.

Nu ska ja snart ta kvällen, blir konstigt att sova ensam igen....
Kram å godnatto


Kommentarer
Postat av: Sussa

Jag tycker du är duktig som kan byta däck själv. Jag vet inte ens hur man börjar!?

2009-04-16 @ 21:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0