lårkaka

20.44

Hejhej!

Idag var vi ute på fjället igen. Prima väder, finfina spår och svärfars supervallning gjorde färden riktigt bra. 1,2 mil skidade vi och jag var inte sleten förrän sista halva kilometern.  Då var jag rejält kissnödig, hade en blå tå och en fin lårkaka. :)
Är otroligt nöjd faktiskt, inbillar mej att en crosstrainer vore maskinen för mej?!

När vi stannade för att fika så tog jag av mej skidorna och klev ut i snön, där fanns ingen skare. Jag trampade ner mej i en grop som var lika djup som mina ben är långa (korta). Påväg ner slog jag i mitt lår i skidan som låg bredvid. Resultat: blått och grönt lår med en lite hårdare yta än vanligt. Jag gjorde en Marie så att säga. :)  Höll på att aldrig ta mej upp igen.
Det var underhållande för resten av sällskapet. :)

På eftermiddagen åt vi mat och slappade med korsord och prima musik ifrån datorn. :)  Sen kom två andra som ska hänga här med svärisarna när vi åker hem imorrn. Så de har skidsällskap när vi åker hem. :)

Hem, dit far vi imorrn, ska bli gött men tror jag kommer längta efter skidåkning faktiskt. En fin motion för mej det.
Ska bli gött å komma hem med, en dag åker vi till Arvika för att träffa syster med familj som är hemma. Blir supernajs.

Nu ska ja återgå till att va så social jag orkar med såååå trött kropp och huvud....
Hejhej

Kommentarer
Postat av: anna

Ja crosstrainer e bra grejer! :)



Hihi du är så söt, ramlar omkring i snön da :D

Hoppas du får en jättehärlig påskhelg!



KRAM!

2009-04-09 @ 22:10:54
URL: http://snutti.blogg.se/
Postat av: Julia

kan tänka mej att det såg roligt ut!!! Mathias kanske kan göra en efterkonstruktion så att vi får se!!!

2009-04-09 @ 22:20:55
Postat av: Barfotabarn

Gött du har de då, å va skojsig du måste sett ut där i snödjupet hihihi Kram å ha en fortsatt trevlig skärtorsdag!

2009-04-09 @ 22:27:27
URL: http://metrobloggen.se/utanskor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0