Life will smile for you

16.02

Hejhej!

Soligt och VARMT har vädret valt att vara idag. UNDERBART!
Har varit hemma i typ en timme och har ätit och gjort mej iordning för kvällens föräldramöte. Ska strax åka tillbaka igen.
Det var SVÅRT att hitta nåt passande i garderoben...Var det inte för trångt/kort så var det för vulgärt, hängde på tork, för varmt eller nåt annat helt fel. Hittade till slut en outfit som får duga, kanske liiiite för uppklätt men ja tyckte det var gött att föräldrarna får se mej i nåt annat än sunkiga jobbkläder med kaviar, messmör, fil, snor, dregel och annat mysigt på. Man kan ju försöka ta tillfället i akt att visa en lite fräschare sida, tänkte jag.

Hade öppningstur idag så det hade blivit en hyfsat lång dag om jag stannat kvar på jobbet tills efter mötet.

Nu äre snart helg igen!  Planen var att eventuellt åka till Uppsala men det känns inte som läge just nu, det är fortfarande så himla rörigt när Mathias är hemma så sällan och grejer och sen borde vi egentligen åka till Småland om några helger igen, det blir så himla mycket åkande. + att ja inte kunnat åka förrän på lördag eftersom jag jobbar imorrn och inte kan ta semester pga kurs.  Eftersom jag inte visste hur jag skulle göra med Uppsala så tackade jag nej till ett barndop jag egentligen borde gått på i helgen...Men sånt är livet, får åka med present till Arvika och gratta i efterskott helt enkelt.

Så planen i helgen från att egentligen ha haft för mycket att göra, blir troligen att vårfixa ute på vår sida av trädgården och att städa lägenheten. Borde VERKLIGEN putsa fönster...Hoppas det härliga vädret håller i sej så kan det nog bli gjort!

Nu ska ja åka..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha, vet precis hur det känns. Med kläder och allt tillbehör; snor, smör, gröt osv. :D Skönt att kunna klä sig lite finare ibland.



Tack för fin kommentar hos mig. Ha en bra kväll. Kram

2009-04-23 @ 17:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0