rätt gött

21.32

Föräldramöte över, trevligt hade vi det. :)  Kändes bra. :)  När ja kom hem så städade jag, välbehövligt. Gött att få gjort,
kanske ingen storstädning a'la Rent hus, men det duger finfint åt oss. :)
Då kan vi ägna de fina och varma (enligt diverse prognoser)  helgdagarna åt att få ut möbler, plantera och putsa fönster och bara njuta av dagarna.  Lär säkert bli någon grillning med kall dryck i trädgården för att välkomna våren! Välkommen :)

Japp...är faktiskt ovanligt pigg denna torsdag. Kanske beroende på mitt mixtrande med mina mediciner, skulle bara se om det gjorde nån skillnad på min trötthet, mitt håravfall, mina torra fläckar i huden och min 2 månader sena "lingonvecka" (som M skulle uttryckt det, *skratt*) .  Har ätit lite mer medicin än jag egentligen ska i en vecka och 3 av 4 symptom är ändrade till det bättre. Jag är nöjd. :)  Nu kan jag återgå till vanlig dos och sen be nån tömma mej på lite blod och se om mina misstankar om fel medicinering stämmer, eller om det bara råkat slumpa sej att jag plötsligt mår bättre. 

Man kan ju tycka att jag borde gjort det hela i omvänd ordning det är bara det att jag då måste ta en halvdag med komp (vilket vi i nuläget inte får göra om det kräver vikarie) för att ta mej fram och tillbaka till min doktor i Arvika. Här i no-mans-land finns det bara en läskig människa till läkare som man inte går till om man inte är typ tvungen. Så ja...får väl återgå till vanlig medicinering och se vad som händer. Jag borde väl snart få en kallelse i vilket fall, brukar vara en gång om året frammåt sommarn. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0