så fantastiskt trött

19.03

Hej!
Idag är jag såååå trött, sov så dåligt natten som var och idag har jag mest gått runt som en zombie på jobbet.
Mathias är hemma iaf, det är ju trevligt. :)  De skulle flytta tillbaka hans maskin te Deje igen så han behövde bara komma direkt dit imorrn. Själv har jag som sagt jobbat och sen jag kom hem har ja typ ätit mat, duschat och sen legat utslagen på soffan. Funderar på om det är nån bacill på g igen, snorar, lite ont i halsen och är allmänt frusen.. Hoppas det inte är nåt mer än trötthet.

Helgen har annars varit bra. Fredagen bjöd på lite Vänghäng, trevligt. :)
På lördagen var vi hos Mathias bror med fru och hjälpte dem att måla huset, tvätta garaget, ta ner en en, köra skräp till tippen och annat sånt där jox. Årets första grillning och planering inför dränering i sommar. Mathias hade ont i nacken när han vaknade denna morronen och har haft sen dess typ, men det börjar gå åt rätt håll igen nu.
Igår var vi i Sôcka nästan hela dagen, grillade igen och bara hängde. Hade tänkt att spendera mer tid utomhus men det blåste så surt så vi gick in rätt snart.

Jahapp....inte mycket nytt annars. Nu ska ja snora vidare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0