snälla och rara, helt underbara....

Hipp hurra! För här kommer bumbibjörnarna!
17.56

Hejhej!

Har precis fixat en skiva till änglarna på jobbet. Idag när vi planerade så kom jag på att jag skulle fixa lite "rockiga" låtar åt dom att dansa till och så. Vi har ett barn som sjunger "Håååll om mej släpp inte taget ooooom mej, är som förhäxad aaaav dej" hela dagarna så den låten fick en given plats. :)   Får se om det är lika uppskattat som jag hoppas imorrn. :)

Fick ett roligt sms av min ena bror idag.....mn lovely brorsdotter Ida hade idag satt:  "Jag önskar att jag var en ninja." SÖÖT! :)

Jahapp....pipet gav sej igår strax innan jag gick la mej på kvällen men har varit lite lomhörd och haft nåt slags tryck i det örat hela dagen idag. Är glad så länge det inte piper.

Solen har lyst så underbart i flera dagar nu! Igår och idag har det varit så skönt ute, bara njutit :) Imorrn börjar min semester som pågår ända till tisdag den 14. SÅ gött :) 

Japp.....inte mycket nytt annars egentligen.
Ha det så fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0