svårt

17.41

hej!
Har i flera dagar,...veckors tid tänkt på hur det är med min kontakt med mina päron. Sist jag pratade med dem var runt alla hjärtansdag. Det är senaste gången vi hade någon som helst kontakt. Men ring då, kan man tänka. Ja....jo...men...

Det är i sånna här situationer som allt bra ja lärt mej och insett hos Maud bara försvinner.
Jag VET att mina föräldrar älskar mej, det måste de ju...väl?
Jag kan acceptera att de är som de är, jag kan acceptera att de är dåliga på att höra av sej och att det smittat av sej till mej. Men jag tycker ändå inte att det är för mycket begärt att de ska ringa nån gång ibland...då skulle jag oxå ringa lite oftare. Jaja...

Annars kom rektorn till jobbet idag och förvarnade om varsel för de anställda barnskötarna. Kan inte säga så mycket mer om det just nu och helt vad det innebär för mej vet jag ju inte riktigt.  Det kan lika gärna innebära arbetslöshet som tillsvidaretjänst just nu...Bara att vänta och se....känns lite läskigt och taskigt att skriva men jag känner mej hoppfull. 

Ikväll äre hockey!!! Ikväll vinner dom!! Japp....Blir hockey-vänghäng med äppelpaj och göttigheter. :)
Ha en fin helg!! KRAMKRAM

Kommentarer
Postat av: anna

Det är svårt ibland det där, med familjen.. Har en bra relation med min, men ändå inte. Det är en sån enorm särbehandling ibland och jag fattar bara inte varför inte alla kan ha lika kul med alla/tycka om alla lika mkt.. Syster 1 särbehandlar väldigt ofta syster 2 och jag blir alltid bortsedd från. :( Och föräldrarna blundar och bortförklarar.



Nu menade jag inte att häva ur mig allt på dig! Ville bara, på ett klumpigt sätt, visa att jag vet någorlunda hur du känner. Hoppas att dom ringer! Idag!



Massa kramar på dig!!

2009-04-04 @ 09:51:26
URL: http://snutti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0