änglar

Fler änglar - trodde jag ja. En idag igen, 3 imorron...sen kanske det ökar resten av veckan...vem vet? Inte vi iaf. :)

Är trött idag oxå, inte riktigt som igår men ändå trött. Känns som en förkylning lurar i kroppen, nysig, frysig och snorig. Men jag har inte tänkt att bli sjuk så det blir det inget med.

Har fixat och bytt lite schema och sånt för fredagen när Lillåsen-kidsen ska komma till oss. De ska bo hos oss första helgen i september så då kan det va gött med en kort fredag så att man är redo och så deras föräldrar kan komma iväg.
Blir härligt, får hoppas på sol och värme, lättare att hitta på saker då. Svåra barn att underhålla i många dagar, de har ju sett allt och varit med om allt. :)  Fast de är å andra sidan lätta att göra nöjda så det ska nog gå bra :)  Vi får väl undersöka lite och se om vi inte kan göra NÅNTING speciellt iallafall :)

Japp..annars inte mycket nytt. Allt rullar på, det blev allt kött från bocken mathias sköt. Kan bli gåbort-present om inte annat. Rådjurskött är ju inget alla har hemma. Om vi hittar nån som röker nånstans så skulle vi lämna i nåt bakben till pålägg. Jag är ju inte riktigt lika insatt i kötteriet som min käre sambo storjägaren. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett tips, vi brukar lämna in vårt kött i Vännacka (tror jag det hör till) I en gammal nedlagd affär typ.

2009-08-17 @ 21:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0