att längta


Just nu längtar jag efter att få sätta mej ner med nya IKEA-katalogen. Välja ut nya sänglampor och se om "byrån" till vår säng fortfarande finns, hitta mattor och bara se om det finns mycket nytt roligt. Sen ta en tur till karlstad och plocka med det hem.

Jag längtar oxå efter att gå ut och dansa och bara ha en sån där stenrolig kväll!

Nr 1 blir nog inte av på ett tag....efter tatuering, telefonköp, dubbla klänningsköp och en massa annat som fått pengarna att rulla senaste månaderna är jag inte ens upp i en bråkdel av summan jag trott på sparkontot. Bröllop hamnar längre och längre bort, inte bara pga avvaktande sambo utan oxå pga ekonomin.  :(
Nr 2 blir troligen inte heller av inom den tid när jag verkligen VILL pga att typ ingen mer än jag och mathias verkar kunna tänka oss att gå ut på lördag?

Sånt är livet ibland.
Fick iallafall städat lägenheten, tvättat tvätten och promenerat mina 10 000 steg igår, fick oxå massa rådjurskött i frysen.
Tack å ajö

Kommentarer
Postat av: anna

Åh, jag ska till Stockholm under helgen men hade jag varit hemma hade jag blivit med! Nån finns det nog som har lust :)



Kraaam!!

2009-08-21 @ 07:20:47
URL: http://snutti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0