de starkaste känslorna......

19.09

Hilding blev en Olle. :)   Finfint!

Igår var det alltså time för gaddning nr 2.
Innan allt var klart var klockan typ 20. En otroligt rolig session med störtskön tatuerare och Clara och Maja som hade VM i 20 frågor bredvid. Jättekul verkligen. Ryggen var inte smärtsam alls men nacken var värre. Skakade i hela mej, kändes som han borrade I ryggraden. Men nu är det gjort och det var värt varje sekund och varje öre. Är supernöjd! Har fortfarande inte fått en ordentlig titt...svårt att jättetitta sej själv i nacken och på ryggen på nåt vis. Ska fixa med speglar sen :)

Bild kommer så fort vi har dator som fungerar eller när jag köpt ny mobil. Tappade ju min inte helt oväntat i toaletten på jobbet och trots flera återupplivningsförsök så går det inte.

Jag önskar mej därför allas telefonnummer i komentarer eller skickade till mitt nummer. Har inte ett enda kvar av era men mitt nummer är detsamma.

Tatueringen (tills ni får bild) består av ett hjärta i nacken och under står på latin: "De djupaste känslorna döljer sig längst in bland de osagda orden".

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh va spännande med ny tatuering!!! Jag är supernyfiken. Hoppas verkligen verkligen du visar en bild sen, när alla teknikprylar fungerar igen! ;D :D



Kram Mia

2009-08-06 @ 06:50:55
Postat av: Barfotabarn

ojojj kul me lite nya ord på din blogg, gött att de funkar nu=) Fin tatuering, texten alltså. Väntar på bild.. KRAM

2009-08-07 @ 21:34:13
URL: http://metrobloggen.se/utanskor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0