onsdag...

06.20

Då vare onsdag, när den är gjord så äre värsta av veckan gjort. Gött!
idag jobbar jag ensam, kanske har jag 5 änglar här, kanske bara 3. Blir en bra dag i vilket fall. Den första ramlar in senare.

Japp då har som sagt en del av veckan gått, det går fort fastän vi fortfarande inte har så mycket att göra på jobbet. Städningen är gjord och bara några barn har varit hittills, idag är första dagen det kan bli fler än 2.
Snart äre helg igen.

På fredag åker vi till Arvika på eftermiddagen, ska inhandla bröllopspresent och eventuellt en väst till mathias kostym. Det är valfri klädsel på bröllopet så han tänkte ha väst istället för kavaj. Om jag fortfarande inte fått klänningen jag vann på tradera så får jag väl köpa en klänning oxå  *morr*. Annars ska jag lämna tillbaka lånad mobiltelefon hos päronen (eftersom jag köpte ny i söndags) och in en snabbsväng till bror.  Hade kanske tänkt en sväng på hamnfesten men känns bara jobbigt jämt nu, så mycket ändå.

I eftermiddag ska vi kanske med svärmor och plocka svamp.Var ute häromkvällen och plockade upp kantarellerna jag såg när vi var ute och gick samma eftermiddag. Men idag ska vi nog till ett ställe där det ska finnas mycket mer.

tack å ajö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0