pust

14.06

Mycket att uppdatera nu...
Hemma sjuk IGEN....förkylningen vände och kom tillbaka med mycket smärta i halsen och feber...och snorighet. Måtte det gå över snabbt nu....

Helgen har varit bra. På fredagen slappade vi mest, såg på sagan om ringen på tv och bara var.
På lördagen var det lite allmänt fix här hemma och med bilarna. På kvällen åkte vi och Jan till Arvika och Johanna där vi hängde med Anna, Johanna och Marie innan vi gick till bryggan. En kanonkväll, otroligt kul var det. Var hemma igen vid 3 eller nåt. :)

Igår kom Lillåsen-ingera. :) Mycket trevligt och kul! Söta kidsen, bara några dar kvar innan de ska bo här nu. Ser fram emot det!

Tänkte lägga in lite förlovningsbilder nu eftersom jag vet att en del har väntat. :)

klicka på bilderna för att göra dem större
hej






Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, jag blir alldeles pirrig och glad när jag ser de fina bilderna! Va roligt, är så glad för er skull! Har själv haft en del att göra med förlovning i helgen... ska snart skriva om det på bloggen! ;D :D



Kram

2009-08-31 @ 15:09:42
URL: http://www.omknorring.blogspot.com
Postat av: Barfotabarn

Åh va fint.. Önskar er all lycka i livet tillsammans! KRAM

2009-08-31 @ 15:30:16
URL: http://metrobloggen.se/utanskor
Postat av: Sussa

Vilka fina ringar! Roligt att du är förlovad nu! Hoppas du blir gift snart också, det kan jag verkligen rekomendera ;) snart firar vi 6 års bröllopsdag här, det blir bara bättre och bättre med åren så du har mycket att se fram till. Kram, Sussa

2009-09-21 @ 19:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0