sssh

Har vart lite tyst här nu. Har legat hemma på sofflocket med feber ett par dar.. Nu äre lite bättre så imorn blire jobb igen. Idag gick Solen i ögonen i repris...blir lika imponerad av den mannen varje gång. Fantastiska han, kanske är konsertdags i höst igen, vore ju fantastiskt roligt. Men får bekosta det själv denna gången eftersom jag bara kommer önska mej en 25-årspresent av alla i år. Önskar mej en spa-helg med kärleken. :-) På söndag kommer Lillåsen-folket hit, blir kul! Utgången verkar det inte bli mycket av och jag är SÅ besviken!!! Blev bjuden på tjejkväll i arvika så fredag men det skulle va typ skaldjurskalas så det blir nog inget med det.

Kommentarer
Postat av: anna

Jag kan tänka mig en utgång imorrn ;)



Kraam!

2009-08-28 @ 17:14:51
URL: http://snutti.blogg.se/
Postat av: Marie

Söt!! :-) Problemet va väl kanske oxå att tappa en driver på köpet... :-(

2009-08-28 @ 18:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0