trött>?

Sitter på jobbet - lite rast.
Tog mej en 20 minuters promenix och spenderar restrerande 10 här inne vid burken.

Är trött idag oxå..det är inte rimligt med tanke på att vi la oss typ 22 igår och jag hade sovmorron till 7.40. Tur jag ska till farbror doktorn och bli tömd på blod igen denna vecka. Då får jag svar på om det är medicinerna iaf... Farbror doktorn som enligt ryktesvägar blivit utbytt....jag JUUUUUBLAR!!! Nu kanske det kommer nån som bryr sej och har lite mer koll på läget!

Annars inte mycket nytt...Mathias kokade bockhorn igår så jag trodde jag skulle spy, det luktar så vidrigt och hjärnan måste petas ut och ögon och bläääääää!!! Tur han var utomhus! Jag promenerade under tiden, blev lite besviken när jag inte ens kom upp i 10 000 steg med vår "långa" promenadrunda. Gick iofs inte sista km hem eftersom jag fastnade hos svärisarna för att kolla in bock-kokaren och äta kvällsmat. Sen började det regna och blev kolsvart ute så jag fick åka bil resten av vägen.

Idag är jag iallafall lite bättre påväg med 4365 och då ska jag städa, tvätta och greja när jag kommer hem. Blir det tid över får det bli en promenad till.  Ska oxå lägga in rådjursköttet i frysen, det mesta får som sagt bli gåbort-presenter eftersom varken jag eller Mathias är rådjursfantaster. nu back to work


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0