en människokännare?

Hej!

Har varit hemma under veckan, har kännts som att hela huvet är fullt av bomull, bomullen är i själva verket SLEM! Idag kan jag äntligen snyta mej igen, inte så fräscht, men gött. Imorrn kan det nog blir jobb igen om dagsformen är som dagens.

Sitter och ser på Malou i Efter 10, ett program jag verkligen, verkligen gillar. (delar av det iallafall)
Idag är Rickard Engfors där, en man som jag så länge jag minns varit fascinerad av, har alltid gillat att se på hans utsida men någonstans anat att det finns in insida som jag oxå skulle gilla.
Nu sitter han där i soffan och pratar om panikångest och andra svårigheter, denne vackre man, nu både ute och inne. :)

Annars känns det som att nästa säsong av Let's dance faktiskt är lite sevärd, Marcus Birro och Stefan Sauk mfl. Roligt :)

Inte mycket nytt annars, alla julklappar fixade nu (utom två som vi ska fixa några dagar innan jul), ska bara få de sista på posten. :)

I helgen måste vi fixa en bil, sen ska den andra plockas ur och läggas ut på blocket, finns inget intresse så ska den till skroten.

Tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0