finaste pojkvänner och dretbilar

19.51

Tack vare finaste min <3 , så får jag gå å klippa mej imorron (nåt jag inte gjort sen i maj då jag klippte mej kort), jag får oxå hem en klänning i brevlådan imorron som jag skulle vilja ha till jul. :)   TACK!!!! <3

Det är ju givetvis oxå tack vare honom jag kan köpa en ny bil (som har lite större chans att fungera), det är fint att ha en bank i hemmet när man är URUSEL på ekonomi själv. 

Där gled vi över till dretbilar....att spendera varje ledig stund på blocket är SÅDÄR kul. Det kommer in hyfsat med bilar på en timme kan man säga, tyvärr är de APdyra, ska besiktas typ i januari eller så är det nåt fel på dem som kanske inte syns i annonsen, men som talas om när man ringer, eller som man själv får hitta när man kommer dit och tittar. Om det inte är nåt fel på dem så är PRISET en aning högre än vi egentligen tänkt, eller så finns de i norrland eller skåne.  Vet att jag är tristast i världen att läsa just nu, men det känns en aning hopplöst efter att ha ringt på 3 bilar ikväll och ingen av dem är direkt tiptop.   :(

Japp...nu ska ja skita i detta för ikväll. Ajö

Kommentarer
Postat av: marieb

Hoppas du hittar en bra bil snart! Lycka till med letandet...:)

2009-12-08 @ 21:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0