jag är med.....

...golf :)    16.10

Jäpp....imorse kröp vi oss upp ur sängen trötta som få...och åkte iväg på vår billetar-safari.
Påvägen bytte vi bil med svärisarna eftersom volvon ganska tveksamt vill en tur värmland runt. Där frågar svärmor och vi inte ska kolla fyndbörsen innan vi drar, det gör vi. Tar med oss hela sidan och åker.
Mathias hittar en golf som vi ringer på....det visar sej att den finns i Säffle. Vi vågar inte hoppas men åker och tittar.
Vi tar den med oss hem. Prutat en 1000-lapp och troligen fått med oss en bil som är värd varenda krona av det vi betalade, om inte mer.

En röd golf gl från 93 står nu här ute och bokstavligen blänker. YEY!!! :)  Inget mer Blocket! TACK!!

Ikväll väntar julbord med Mathias jobb, jag är tveksam - i dubbel bemärkelse.
1. Norskt julbord - hur gott kan det vara?!
2. Min mage är i kaos, det värsta är att jag inte vet riktigt var det gör ont eller varför just nu. Det kan nästan lika gärna vara att jag kört lite mycket med min ab-tronic + träning igår som att det är inne i magen det gör ont. Jag kan inte känna var riktigt, jag känner bara att det känns som en blandning av magknip, mensvärk och hungervärk med ett litet stråk av magkatarr och i HELA magen, från diafragma till långt under naveln typ. Samtidigt är jag lite underlig i matlust och annat, men inte alls på ett magsjukt sätt.....ja jag vet inte.

Det blir gott med brylépudding iallafall, för det har jag hört att man har på norska julbord.....synd på prinskorv och köttbullar bara :(

Kommentarer
Postat av: Sussa

Haha NORSKT JULBORD ÄR RIKTIGT GOTT!! Hoppas du också tyckte det :D

2010-01-09 @ 22:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0