ledig, ledig, ledig

17.25

Nu är jag julledig! Till 4e janurari, just lovely!  Jobbade och tränade, sen hem och tvätta och nu ska jag bara njuta av att vara ledig! Imorrn ska vi handla lite när Mathias slutat jobba, jag ska sola och sen har vi flera dagars ledigt båda två, NAJS!

På kvällen uppsittning i Sôcka.

På julafton; en sväng och fika med mathias morföräldrar (tror jag). En tittin hos bror tror jag och sen fira jul hos Mathias bror me familj i Arvika på kvällen.

Juldagen; ännu rätt så oplanerad?

Annandagen; fira jul med min familj i Arvika.

Kommentarer
Postat av: Ragnhild

Njut nu av ledigheten och all god mat som julen har att bjuda på!! God mat og mindre god mat :-D

2009-12-23 @ 01:12:59
URL: http://skarbol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0