Yes, yes, yes, yes!

Hej!

En bra dag, fick 2 av 4 paket på posten idag. Sista julklappen och lite småjox till mej själv. Har ju börjat ett nytt liv för min stackars hud och mitt stackars hår efter spa-helgen och lite inspiration. Slut på billiga torka-ut-produkter. Nu riktigt frisör-shampo och BRA hudprodukter till kropp och ansikte. :)

Har oxå hittat energi nånstans att orka baka konstiga hallongrottor (som inte släpper från pappret men smakar gott) och två sorters ris-choklad, med lite apelsinsmak och vanliga ljusa.

Är fortfarande löjligt fast i Rickard Engfors, tittar på bilder, läser blogg och förundras. Lite kär...brukar bli det sådär vart 5e år eller när jag ser honom nånstans efter lång tid. Not to worry, det går över.
Har haft sånna här ryck med honom förrut, och med Hugh Jackman, och Johnny Depp och med Scott Speedman.
Det är bara fascinerande hur någon kan vara så otroligt vacker, helt fantastiskt är det. :)

Jaja.....nu ska jag sluta fjortis-pladdra och dreggla lite till innan ja lämnar datorn för ikväll.


Är ledsen över att det inte går å få tag i så mycket nya bilder där han faktiskt inte ser anorektisk ut. Tex bilden han har på sin facebook-profil..












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0