äppelpäppel päron

21.22

Hejhej!
Det är klurigt det här med föräldrar. De är ju en del av den man är på så många sätt, de har varit med och format en och gett en stor input i den man blivit. Jag skulle aldrig vilja byta ut mina föräldrar och är tacksam för saker de gett en, nu menar jag inte prylar utan verktyg för att fixa livet. Även om man ibland känner att det fattas en del och det känns som att man fått mycket negativa saker i arv, och inlärda, så är de ju de bästa föräldrar jag nånsin kommer ha. Jag älskar mina föräldrar och blir mer och mer ödmjuk över det de åstadkommit med 4 ungar, ÄVEN om jag låter negativ och kufisk ibland.

Japp...ville bara ge mina päron lite cred oxå, det får de inte allt för ofta.

Godnatt från Väng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0