crap

18.23

*har sura moln hängande över huvudet*

Gaaah!! Blir snart knäpp tror jag! Trött på mej själv, på mitt dålig humör, på att jag inte bara kan skärpa upp mej, på att alltid, ALLTID bli besviken på mej själv. Vet att detta är de två tristaste inläggen på länge men jag orkar inte vara glad och positiv jämt!!!! Det går inte.  BLÄ!
Såg vidriga, VIDRIGA bilder av mej på fejjan igår. Massa saker som bara planerats lite över mitt huvud på jobbet - saker att bara kastas in in. Trött, orklös, fantasilös, tålamodslös. Fantastiskt missnöjd med mej själv denna dag....Bah!
Jag VEEET att det vänder, hoppas redan imorrn, men just nu bara surar jag.....och värre och värre blir det. Den där rösten som sitter där och bara njuuuter av att tala om för mej hur värdelös jag är. I haaates it..*gollumröst*

Nu ska ja återgå till mitt surande.....häpårä

Kommentarer
Postat av: anna

Man måste få ha dåliga dagar ibland :)



Massa kramar på dig!!!

2009-02-16 @ 21:12:04
URL: http://snutti.blogg.se/
Postat av: Mia

Men bläää va tråkigt det är med såna där dagar! Och nästan inget hjälper, man måste få gnälla, älta, vara sur och bitchig... Sen kanske det går över. Kämpa på vännen, jag hoppas vändningen kommer snart! Kram

2009-02-17 @ 07:44:03
URL: http://www.omknorring.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0