grill, snö ovanför knäna och 5 barn

13.50

Hejhej!

På lördagkvällen var vi hos Daniel och Julia och hängde, snek till oss lite kvällsmat oxå.

Igår hade vi en härlig utedag i Sôcka... Vi åkte för att pimpla och grilla korv.
När vi kommit till Daniel och Julia så gör vi iordning grejerna och börjar traska. Vi inser ganska snart att eftersom vi som inte hade lika långa ben som andra, hade snö ovanför knäna så får vi nog fixa det på annat vis. Daniel hämta traktorn och så vi kan gå i hjulspåren. När vi ääääntligen kommit fram så borras det hål och görs upp eld. Jag pimplade i sådär 5 minuter innan jag tröttnade och sen spenderades resten av tiden vid elden.  På kvällen när matlådorna var fixade så bara slappade vi. Somnade tidigt. 

Idag äre jobb igen, en ny vecka. Är ju sportlov här så vi har idag 5 barn, 5 av dem sover nu. Ganska lugnt så jag passade på att ta mej lite rast. Ingen promenad idag, får kanske ta det när jag kommer hem.

Inte så mycket mer att tillägga.
Hej

Kommentarer
Postat av: anna

Låter som att ni har haft en härlig helg! :D



Kraam!

2009-02-23 @ 14:52:26
URL: http://snutti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0