halvt...

21.13

Dels beroende på att hälften försvann men oxå beroende på att jag blev helt tom i huvet känns nu allt lite halvt efter de senaste 2 inläggen.

Fick ont i huvet efter gråten och nu vet jag inte vart jag ska plocka upp tråden. Är OTROLIGT ödmjuk över diverse missbruk och svårigheter människor kan falla in i i vilket fall. Tänk att börja med mat och sluta med kokain.....


För övrigt solade jag förrut och glömde stänga av ansiktsrören efter halva tiden (något jag brukar göra) så nu är jag RÖD och fin....längesen jag var SÅ röd...Haha...jaja....bättre lycka nästa gång..

Det knackade just på en man här hos oss, han ville att jag skulle skriva under en namninsamling. Nåt om att gud instiftat äktenskapet för att det ska vara mellan man och kvinna och att det därför enligt lag borde förbjudas annat. Typ... Jag bara: "Det här vill jag faktiskt inte skriva under". 

Jahapp....inte mycket nytt under solen annars. Misslyckats (mitt nya hatord efter förra daten med maud) otaliga gånger med ätandet i flera dagar...men det är bara att hänga i. Kämpa på och försöka. Har inte skrivit som ni kanske sett, men det här sjuka har ett sånt starkt grepp om mej...håller mej hååårt. Även om det går bättre så är det så svårt.

För att upphäva mitt ältande om att misslyckas så vill jag visa på något jag LYCKATS med.
Senaste veckorna har jag LYCKATS mycket väl att inte HÅRDsvulla på helgen. Jag kan ta en chokladbit eller lite chips men jag har BRUTIT med tvånget att verkligen äckel-svulla. Även om det står där framför mej så är jag inte värst sugen, nånstans har jag insett att jag INTE behöver det. Att jag inte ens VILL ha det. Det är SKITBRA!  En liten seger i taget ska jag ur det här!

Japp.....Godafton

Kommentarer
Postat av: anna

You go girl! Du är grymt duktig! :D

Kram!!

2009-02-05 @ 21:35:00
URL: http://snutti.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det verkar som att du är en bra bit på vägen mot att lyckas helt med det du jobbar på! :) Kram

2009-02-05 @ 21:42:48
URL: http://showmewrong.blogg.se/
Postat av: marieb

Skickar en bamsekram till dig!

2009-02-05 @ 22:48:34
Postat av: Clara

Min fina vän.... Du är skitduktig! Massor med kram!

2009-02-06 @ 06:48:19
Postat av: barfotabarn

Jag tycker du verkar så..hmm...medveten om vem du är och vad just du känner. Beundrar ditt mod och din förmåga till insikt! Du verkar också vara bra på att blicka framåt. Den egenskapen är ovärderlig - ta vara på den. KRAM å ha en bra freda!!

2009-02-06 @ 13:34:01
URL: http://metrobloggen.se/utanskor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0