home, sweet home

16.14

Tja!
Nu äre helg! Gött, gött ,gött!! :D

Våra vänner sôckingera tycker att vi ska komma dit ikväll....men vi va där två gånger förra helgen och jag skulle så gärna vilja vara hemma ikväll, gärna med dem som besök här då. :)  Har längtat hela dan efter att bara få sjunka ner i soffan här, nåt gött å dricka, kanske nåt gött å äta å bara njuta av helg.  Hoppas de ändrar sej....*pik, pik...PIK!*

Inte så mycket nytt annars, är på gött humör och allt är fint.

Lider lite med en vän som har det lite jobbigt just nu, men är ÖVERTYGAD om att det snart vänder!

Jupp....Trevlig helg!
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

WE DONT UMDERSTAND THAT PIK!!!!

2009-02-27 @ 17:22:34
Postat av: Julia

dä va jag!

2009-02-27 @ 17:23:32
Postat av: Johanna

Jag avundas dig. Du verkar ha ett mysigt, bra liv. Hoppas jag också får det en dag. Kram

2009-02-27 @ 19:18:30
URL: http://showmewrong.blogg.se/
Postat av: anna

(Åh, vad ovanstående kommentar riktigt sved i hjärtat! :( )



Men jag håller med om att ni verkar ha det så himla mysigt! Och behagligt liksom :) Hoppas du har en jättehärlig helg söta du!! :D

Kram kram

2009-02-27 @ 20:36:42
URL: http://snutti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0