iLike

17.02

Hejhej!
Idag har jag jobbat, hela dagen på mitt hemställe. I like!! Ska jobba där resten av veckan. En kollega är sjuk så jag tar hennes timmar. FIxade vikarier till andra ställena så nu kan jag bara slappna av bland barn jag känner och arbetssätt jag är van vid. :)

Har planerat halvdag idag. Skitbra, känslan av att vara överkörd is all gone. Ibland beror allt så mycket om om allas dagsform råkar vara i bott. Nu är vi tillbaka på spåret och kommer att få en bra ordning framöver. :) Jäpp.

Tvättar....när jag lagt i tvättmaskinerna insåg jag att jag inte hade några pengar till tvättavgiften som införts. Dumt...jaja, får betala imorrn istället. Haha...typiskt mej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0