I'm still standing for hope and glory

15.58

Hejhej!

En vedervärdig dag.....nä nu ska ja inte ta i. Men den har inte varit på topp!
Ett helt fantastiskt dåligt humör och INGEN ork eller fantasi - för att inte tala om tålamodet. Har haft tidig tur så jag barnen har sluppit mej till stor del iaf. Den tiden jag var med dom orkade jag försöka hålla god min och var typ som vanligt. Vet egentligen inte när det började men till slut var det ingenting som var bra. Det är SÅÅÅÅÅ tråååkigt med sånna dar och inte kan jag skylla på PMS eller nåt sånt heller.....:(  Det hela blev dock ganska mycket bättre när jag kom hem och satte på tvn, där var det repris från Melodifestivalen i lördags. Kom rakt in i H.e.a.ts bidrag och det känndes genast bättre. Det gjorde inte ont att det sen lades till lite manlig fägring och en glad låt med Måns vinnarbidrag.  Så NU känns det lite bättre iaf....hoppas det fortsätter uppåt för detta va inte roligt.  Är glad att inte älskling är hemma och behöver bevittna det iaf.

Jahapp....nu ska ja göra så lite som möjligt på så lång tid som möjligt.
Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0