irriterande förvirring

18.00

Hejhej!

Läste igenom ett tidigare inlägg efter en kommentar jag fick och upptäckte att jag ÅTERIGEN har skrivit "smått och gått". Det är MYCKET irriterande. Kanske en skitsak men en irriterande småsak! Fattar inte varför det blir så så ofta, kanske föratt man redan varit och tafsat på å före....men det stöööör mej ändå! Smått och gott, smått och gott, smått och gott, smått och gott.....

Förövrigt har jag börjat bli alldeles för förvirrad. Brukar alltid ha JÄRNKOLL på födelsedagar, namn, minnas saker som ingen annan minns och en massa sånt där. Nu äre som att min hjärna börjar bli full så att en del saker måste ut för att mer ska kunna komma in. Häromdagen mindes jag inte alls en sak som en vän pratade om, jag tappar namn, jag har glömt mitt kontonummer (som jag annars kunnat rabla om nån väckt mej mitt i natten - använder det när jag kollar saldot med telefonen) och jag skulle inte blir förvånad (men lika lessen) om jag glömt nån viktig födelesedag på sistone.

Hoppas det går över snart, det är rätt trist måste jag säga.

Nu äre snart unga mödrar
Godkväll!

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha jag märker inte ens när du skriver konstigt eller fel:-) själv spydde jag hela dagen igår...igen!!! så jag har varit hemma idag och lär väl vara det imorgon oxå...

kram!

2009-02-10 @ 18:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0