not just yet....

19.39

Hejhej!
Blev visst inte helg idag för mej heller. När jag var inne och hämtade tofflorna förrut så frågade en av kollegorna om jag kan tänka mej att jobba mellan 6.30 och 12.00 så hon kunde ta en halvdag semester. Jag sa ja eftersom jag verkligen vet hur sliten hon är efter denna veckan då vi bara jobbat 2 personal nästan varje dag pga av sjukdom och vab. Så det är bara att pallra sej ur sängen tidigt imorrn igen. Hade ju sovmorron idag så jag ska inte klaga.

Efter jobbet imorrn blir det handla, slänga lite skräp i sopsorteringen och sen hem och betala räkningar. Fick inte alls så mycket lön som jag väntat mej denna månaden heller, men det är ju bara 1 knapp månad kvar till heltid så man får väl hålla ut helt enkelt. Borde försöka städa, åtminstone badrummet, imorrn med.

I helgen är annars inget planerat än, gött tycker jag. Både för ekonomin och för orken/lusten.
Japp.....nu ska ja glo på tv ett par timmar innan sömn.

Ajö

Kommentarer
Postat av: anna

Tack för fina kommentaren!



Du är verkligen som en solstråle! Man kan vara sliten, lessen eller så, och så läser man din blogg eller kommentar och blir genast lugn och/eller glad! Härliga människa! :D



Kraam!! Och hoppas ni får en go helg :)

2009-02-26 @ 21:41:12
URL: http://snutti.blogg.se/
Postat av: Jonas

Du får ju inte slänga skräp i återvinningen. Då kanske det kommer en vaktmästare och drar dig i örat.

Hej på dig!

2009-02-27 @ 03:18:37
Postat av: Mia

Skönt med en lugn helg, själv ska jag ju bara roa mig och gå på party! ;)



Ha det bra, kram!

2009-02-27 @ 07:18:04
URL: http://www.omknorring.bloggspot.com
Postat av: Barfotabarn

Gott å softa bara... Har du fått ett fast heltidsjobb, eller vik? Va kul du fått heltid iaf, bättre pengar då! Sj har ja ju bara 75%. Kram å ha en bra helg!

2009-02-28 @ 08:49:23
URL: http://metrobloggen.se/utanskor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0