ojdå...

19.51

Hejhej!

Idag när jag vaknade så började jag städa och tvätta, sen dusch och jobb. Jobbade på ett nytt ställe och kände mej mer väck än vanligt men hade en trevlig eftermiddag. När jag slutat så åkte jag hem och tvättade och städade färdigt innan jag åkte till svärisarna och åt varma smörgåsar. Gött! Svamp och skinka/ananas. Gött, gött, gött. Det var en trevlig stund. Åkte sen hem hit och nu sitter jag här.

Innan jag åkte och jobbade förrut så var jag inne och hämtade mina tofflor på mitt "vanliga" jobb. Där blev jag glatt meddelad om att vi har planering imorrn. HELT glömt bort, inte antecknat osv. Så det var bara att fixa vikarie till andra stället, vilket gick löjligt smidigt men ändå. Ska bli trevligt, tycker om planeringsdagar. :) Sen äre nära helg...YEY!

Nu ska ja bara vara...hejhehej

Kommentarer
Postat av: Julia

va ju tyvärr på kurs i k-stad idag... på min dator ser bloggen oxå ut som vanligt! lycka till på planeringen!

2009-02-04 @ 22:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0