om att nå sin egen botten 1.

20.49

Skrev ett inlägg som inte finns nånstans nu...:(

Handlade iallafall om att jag under eftermiddagen suttit och läst lite ur Sanna Brådings blogg som jag råkade snubbla in i, insåg oxå senare att hon skulle vara med i kvällens "Du är vad du äter". Har ni gråtit mej igenom programmet...
Den här lilla fina, starka människan..... Det känns så sjukt att hon har samma symptom som mej. Att det kunde vara jag.
Visst är hon mycket extremare än jag och visst är hennes missbruk hårdare draget.....men hennes bord i början kunde varit mitt. Iofs utan sprit och cigaretter, men den där obalansen, ostrukturen.....

nu får jag inte med allt jag skrev förrut och allt är inte lika sammanhängande.....


men....ja....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0