same, same but different..

22.51

Lite nytt....långt ifrån perfekt eller klart men rätt nöjd är jag. Har aldrig grejat värst mycket med Html. Nu har jag iaf en ny färg....

Annars har jag mått rätt bra hela dagen, bättre och bättre frampå eftermiddan. Så imorrn blire äntligen jobb och dra in lite pengar. Ska va på nytt ställe, blir säkert finfint :)  Tror jag ska jobba med folk jag träffat förrut iaf så det känns fint. :) Kanske får se Julio oxå om jag har tur, ska jobba på en av hennes grannavdelningar.

Snart äre helg igen. Gött! Och denna veckan har jag ännu inte behövt skriva för att hålla mej från godsaker eller annat. Skulle kunna ha att göra med att min aptit inte existerat hälften av tiden...men men..alla segrar är segrar - även om de är små. :D
Imorrn äre som sagt jobb, på eftermiddan. Svärmor tyckte att ja skulle komma och inta kvällsmat hos dom sen så det får jag väl försöka med. 
Sen äre torsdag, oxå med eftermiddagsjobb på vanliga torsdags-stället. Och fredag heldag på nygammalt ställe. :)

Då kommer oxå honey hem igen, på kvällen har vi lovat att va i Årjäng som vettiga vuxna på caféet. Vad resten av helgen innehåller vet  ja inte än, det lär märkas. Borde ju kanske försöka med den där städningen som inte blev av förra helgen, men det kanske kan bli av under det som är kvar av veckan oxå. Sola och färga håret borde jag oxå...jaja...vi får se.

Nu ska ja snart ta kvällen tror ja....godnatto

Kommentarer
Postat av: Barfotabarn

Älskar lila så ja gillar din nya look på bloggen=) Gött du börjar friskna till också! Kram och ha en bra onsdag

2009-02-04 @ 07:21:04
URL: http://metrobloggen.se/utanskor
Postat av: Johanna

Har du ändrat i bloggen? Den ser likadan ut för mig iaf. Men det kanske tar ett tag innan den installerat sig eller nåt, haha

2009-02-04 @ 18:58:53
URL: http://showmewrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0