snart slut på helgen :(

13.43
Hej lilla fröken råtta.  (så sa ett av syskonbarnen till en av syrrans hundar en gång för 100 år sen :) )

Nu äre söndag igen och jag är SÅÅÅÅ trött! 
Fredag: Var på banken och fick fixat en massa saker - gooood.  Sen träffade jag honey i töcksfors och vi åt mat på joes (fisk - rätt gött) och sen handlade vi lite. Hem och vilade några minuter. På kvällen kom Danhild och Julio och hängde med oss. Såg på Schindlers list som gick på tv4film. Den slutade 20 över 2 eller nåt, men va lika bra som sist jag såg den. Eftersom vi var uppe så länge så hade vi ett litet utbyte av alla-hjärtans-presenter på natten. Jag fick en dyyyr duschtvål och ett fint kort, han fick parfym och kort av mej.  Vi brukar inte ta i så väldigt, har ju årsdag rätt snart.

Lördag: Gick upp, åt frukost tillsammans och bara slappade en stund. Sen gick vi ut i lovely snö och sol, gick en promenad. Hamnade sen hos svärisarna där vi fick middag - IGEN!  Gick sen hem och gjorde oss iordning för att åka te Arvika.  Spenderade kvällen på Lillåsen med bror och syster med familjer. Melodifestival, singstar och tacos. Very nice indeed.   <3
Var hemma igen kvart över 2. Ännu en natt som blev sen. Sov LÄÄÄNGE idag, otroligt trött. :)  Mathias har u-råd och jag sitter och försöker att inte skratta mej fördärvad åt Baywatch :)

Jaja....en dusch hade kanske inte skadat.  Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0