specialpedagog

20.46

En del av min tankerverksamhet har befunnit sej i framtiden ett tag. Det är inte SÅ länge kvar tills jag får fortsätta läsa om jag vill. Vet inte om jag vill....det är DET jag funderar på. Idag hade vi besök av en av specialpedagogerna i kommunen. När man ser vilken kunskap de har och vad det gör med hela förhållningssättet mot barnen och livet över huvudtaget så vaknade sugen till liv igen.  Får se...det är ju iaf lite drygt 1 år kvar tills jag kan börja isf...Japp..

SÅ gött att det snart är helg. Är så trött, somnade i soffan när jag kommit hem. Vaknade tröttare än jag somnade med halsont och liiiite värk i kroppen. Så mycket sjukdom som det är på jobbet nu så är det inte konstigt om jag blir förkyld, men hoppas att det bara är en tillfällig dip. Imorrn äre ju inte direkt en så hård dag ändå....pedagogisk ledare 8-11 och jobb 13.30- 17.15 eller nåt.

Nu äre snart Knutby-tv.
Ajö

Kommentarer
Postat av: Mia

Hm, intressanta funderingar. Jag är rätt nöjd med pluggandet för tillfället. Men suget kommer säkert tillbaka kan jag tänka mig. Ha en fin helg, kram!

2009-02-20 @ 17:51:25
URL: http://www.omknorring.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0