spelsugen

13.35

Lördag :)

La oss pensionärstidigt igår, efter att båda somnat i soffan innan de visade vem som åkt ut ur let's dance. Sov tonårslänge idag. Så nu är jag översövd och sådär loj som man blir när man sovit ALLDELES för länge, men antar att man kanske behövde det eftersom man inte vaknade.. :)

Lugn dag, fixat lite här hemma och så. Mathias är iväg och hjälper en kusin lite snabbt, ett pingisbord som skulle köras tillbaka till svärisarnas garage. Sen har jag beordrat honom att plocka iordning bland sina papper som ligger över hela lägenheten. *skratt*

Vad kvällen bjuder vet jag inte riktigt än - är dock spelsugen. Vore roligt med en spelkväll, är ju dock som vanligt mest jag som är fascinerad av spel men KANSKE får man igenom det?!   Blev oxå lite tv-spelssugen så ska nog ta några låtar på Guitar Hero.

God helg på sej!

Kommentarer
Postat av: Johanna

ja, fast det är inte så bra just nu, så man försöker tänka på dom där speciella sakerna...

2009-02-22 @ 04:36:06
URL: http://showmewrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0