trött

18.15

Hejhej!

Dagens möte med Maud var bra. :)  På slutet sa hon: "Vad mycket du kommit på idag!" Kom en bit frammåt, eller satte ord på tankar och känslor som varit med i över 10 år.  Pratade mycket om framtidsdrömmar och om att inte våga tro och hoppas för mycket, eller alls. Fick en del nytt att tänka...eller leva igenom till nästa gång. Nu är jag JÄTTEtrött och har lite huvudvärk, för mycket hjärngympa på en dag.

Fick gjort lite ärenden på stan men ingen av päronen va hemma så jag åkte hem hit istället. Tvättade lite och nu sitter jag bara här och slappar. Snart äre Unga mödrar igen. Imorrn börjar serien om Knutby-grejerna, ser jag fram emot.

Inte mycket nytt annars, var skönt med en ledig dag :)

Tack å hej

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du får svara om du vill, men jag om du avstår, men iaf... jag undrar om du gråter nåt när du sitter och pratar med henne? För jag kommer nog iaf böla som en galning när jag väl sitter där själv.

2009-02-11 @ 20:29:56
URL: http://showmewrong.blogg.se/
Postat av: anna

Vilka framsteg du verkar ha gjort! Du är så bra! Blir så glad för din skull!! :D

KRAM

2009-02-11 @ 20:58:42
URL: http://snutti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0