va nu det ska va bra för...

06.14

Hejhej!

Orkade inte somna om efter att Mathias åkte...ont i magen....Inte i magen-magen men överallt på en massa olika ställen.
Mina lymfkörtlar är inte överrens....:(  Stannar hemma en dag till, vilar lite. Det är ju ett tecken på infektion i kroppen iaf + att man är sådär allert och lämplig att springa efter barn när man inte orkar äta eller ens göra nåt annat än att sitta (läs halvligga) still.

Igår var jag överlycklig när jag skulle hugga in på min sallad som jag köpt i tokfors, 3 tuggor senare fick jag inte ner en bit till....bläääää!
TUR att vi var partypoopers och vägrade följa med till Norge och gå på Peppes igår. Hade blivit mitt livs dyraste restaurangbesök.

På eftermiddan gick Mathias upp till film-utlåningsplacet a k a grannen på övervåningen och lånade Batman - Dark Knight.  Absolut sevärd, kanske ändå allra mest pga Heath Ledgers rollprestation. En sån förlust för världen och mina ögon......även om han kanske ser en aning galen ut i just den filmen.

Jahapp....kanske är jag nog trött för att somna om nu....hade ju varit rätt gött och vila ögonen nån timme till...
Godmorron

Kommentarer
Postat av: Mia

Skönt att höra att du mår bättre vännen. Ska bli spännande att se hur många dagar jag får jobba den här gången innan nästa sjuka drar igång. Kram

2009-02-02 @ 14:21:37
URL: http://www.omknorring.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0