2....

13.24

Hejhej!
Har precis tränat lite...börjar lugnt...störst chans att jag fortsätter då. Blev iallafall en mil på cykeln + diverse styrkeövningar. Sitter och funderar på om jag ska yoga lite, det är ju inte så krävande men bra för kroppen och skönt efteråt. 

Kikade in på facebook medans jag funderade...och såg ännu en R.I.P-sida. Nu vet jag vem den andra som dött i bilolycka på kort tid är. För några veckor sen dog en kille som vi vet vem det är i en bilolycka och på nyårsnatten var det dags för den här killen som jag såg sidan för nu, som oxå många känner. Man kan bara ge en tanke till deras nära och kära, fruktansvärt! Det känns så konstigt när det blir flera på en gång såhär.....och det känns ännu värre att tänka på den där fåniga men trots allt för verkliga "regeln" om 3 stycken. Man hoppas bara att det inte blir någon mer nu.

Jag är inte skrockfull så men mamma som haft en del med äldrevård att göra har sagt att det ofta är 3 som dör med kort mellanrum. Så är det ofta i kyrkoförsamlingar oxå, att 3 stycken dör ungefär samtidigt. Så var det sist det var stora bilolyckor...3 på kort tid....Håller alla tummar för att det inte ska bli någon mer.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja det där med 3-regeln stämmer verkligen på nåt konstigt sätt. Mamma jobbar också med äldre så hon har berättat om många gånger det hänt. Konstigt.

2009-01-02 @ 15:34:29
URL: http://showmewrong.blogg.se/
Postat av: Barfotabarn

aldrig hört talas om...och jag hoppas det inte stämmer alls... Duktig du är och tränar btw! Undrar när jag ska ta tag i mig själv sådär..=) KRAM

2009-01-02 @ 16:41:09
URL: http://metrobloggen.se/utanskor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0