4 hours to go

11.56

Hejhej!

Nu har jag 4 timmar kvar av de 48 timmarna av vånda!  Är frisk än och tycker nog att bacillerna är BRA fåniga om de ska vänta till sista timmarna med att bryta ut i min kropp.

Idag har jag inget jobb och det är faktiskt riktigt skönt , är nästan glad att ingen ringt om jobb idag faktiskt. Eller ringt har dom men det var om andra dagar senare, som jag ändå inte kan jobba för att jag redan har jobb på andra ställen. Har dammsugit och bytt lakan i sängen och tvättar nu för fullt.  Ser på hem till gården samtidigt som jag spelar mafia wars...och har det bara så GÖTT! Ska yoga sen efter jag ätit mat.

Jahapp....sen äre snart helg igen...Mathias kommer hem imorrnkväll...om han inte kommer ikväll.,..eventuellt hade de inte så mycket jobb å göra imorn. Vi har inga planer för helgen än så vi får väl se vad som händer.

Japp..återgår till tv nu...hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0