Älskade listor :)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Japp, ett gäng saker. Körde upp.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Minns inte att jag hade några men det kvittar, jag är nöjd med vad jag åstadkommit.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Japp...flera stycken

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5. Vilka länder besökte du?
Sverige, Norge...that's all.

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Varmare/längre sommar. Mer självdiciplin

7. Vilket/a datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
28 november, 3 juli

8. Vad var din största framgång 2008?
Jag lärde mej massa viktigt för att må bra på insidan.

9. Största misstaget?
Att jag förlorade en massa självdiciplin där plötsligt....

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Massa förkylningar men inget annat?

11. Bästa köpet?
Blå klänning från Carlings

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mat, säng, körkort

13. Gjorde någon/någonting dig riktigt glad?
Ja, älskling, jag själv, mina syskon, vänner.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Just Dance - Lady Gaga, Maybellene I hoftheholder - Volbeat

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare tidvis men på lång sikt gladare och så mycket gladare när jag var gladare än jag varit nånsin.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat, dansat

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit onyttigheter

18. Hur  tillbringade du julen?
Halva hos min ena storebror med stor del av min familj och halva hos svärisarna med hans familj och en del av hans släkt.

19. Blev du kär i år?
Inte nykär, men forsatt kär :)

20. Hur många one night stands?
Inte ett enda

21. Favoritprogram på TV?
Tell me you love me

23. Bästa boken du läste i år?
Ju mindre du gör desto mer får du gjort + en massa självbiografiska böcker.

24. Största musikaliska upptäckten?
Anberlin

25. Något du önskade dig och fick?
Samboskap, examen, körkort, tatuering, säng, närmare till mina syskon mfl., jobb, bil

26. Något du önskade dig och inte fick?
Mer självdiciplin...(have you heard it before?)

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Jobbade, var hos Maud och sen hos min ena storebror med familj, sen hemma.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nä, tror inte det. Har haft ett bra år! Allt kan inte hända på en gång, då har man ju inget att längta efter.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Som alltid det som kännts bra för dagen. Mycket olika klänningar och leggings

31. Vad fick dig att må bra?
Att jag började hos Maud.

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Sugen? Äter inte kändisar.  har alltid en hemlig(?) förälskelse i Adam Duritz.

33. Vem saknade du?
Mina syskonbarn, Mathias när han inte varit hemma, vänner som jag träffar för sällan.

34. De bästa nya människorna du träffade?
Maud är nog den enda nya, nya...?

Japp....Mia - copy and paste :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0