äntligen fredag

18.06

Hejhej!
Då var det fredag igen. Skönt :) Söckingera kommer nog å speler lite kort eller bare hänger senna..sköj de.

Har jobbat idag oxå ju, fick SÅ mycket gjort. Utöver det som skulle göras och så så började jag fixa lite mer inför vårt nya projekt med gruppindelning och 3 huvud-aktiviteter som handlar om hälsa/rörelse (och allt runt det som kroppen osv osv), pyssel (rita, måla, skriva, trycka, limma, lösa små problem, former, färger osv..kreativitet och lite matte helt enkelt) och äventyr (utomhuslek, skogsbesök, besök på andra förskolor, biblioteksbesök, små spännande uppgifter att lösa och allt du kan tänka dej som är spännande när man är 1-3 år). Tror det kommer bli skitbra, blir det inte det så får vi utvärdera och tänka om. Vi är bara i starten och det känns SÅ kul! 

Japp...sov lite när jag kom hem oxå. Nu ska jag ta mej en köpp the tror jag. Blir gött.
Ha en fin helg!
Hejhej!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hoppas ni hade en mysig kväll igår! Det låter väldigt inspirerande med alla jobbgrejer du gör, skulle behöva få lie tips! :)



Skulle behöva din hjälp med en sak; nu har jag stängt bloggen men vet inte riktigt hur ni ska logga in. Vill du prova och säga hur du gjorde? Vet inte om ni ska logga in med ER mailadress eller min? Troligtvis är det mer er adress men vilket lösenord?



Vore jättesnällt om du kunde hjälpa mig! Kram

2009-01-17 @ 08:18:54
URL: http://www.omknorring.bloggspot.com
Postat av: Mia

Förresten; kanske har ni fått en inbjudan till bloggen via mail, kan du kolla det med? Och meddela mig vad det isåfall står. Många krav från Lillknorren nu! :D :D

2009-01-17 @ 08:21:21
URL: http://www.omknorring.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0