det är som om jag ljugit när du frågar var jag får allting ifrån

13.46

Hejhej!

Har en lugn och skön lördag. Sov lite för länge, hämtade tvätten som Mathias lagt i maskinen, åt frukost och satte mej sen här. Har laddat in alla Winnerbäcklåtar som jag inte fått in i datorn sen datorkraschen för typ ett år sen. Har bara haft de viktigaste i datorn. Men nu är alla tillbaka så nu kan jag återupptäcka allt som glömts under senaste året/åren.

Lyssnar nu på Stockholms kyss......bra låt det. :)
Är fortfarande löjligt överväldigad över den här mannens person sen dokumentären. Verkar som att tillochmed storasyster har fått ett återfall. Ibland är min syster ganska härligt oväntad - and I love it!  Mitt i alla olikheter har vi minsann en del liknande musiksmak...:)

Jaja...ikväll väntar middag i Sôcka. OTROLIGT trevligt och mysigt ska det bli...och absolut helt säkert GÖTT!  :D
Mathias är i skogen....as usual. Men han gick inte ut förrän halv 11 eller  nåt och kommer snart tillbaka. Söt!

Jaja...nu ska jag njuta vidare...
hejhej

Jag har seglat på ett stormande hav och tro mej jag har velat stävja vinden - det är kyligt här inatt när stockholm kysser mej på kinden. Lars Winnerbäck

Kommentarer
Postat av: Barfotabarn

ååhhh DEN låten!! Längesen ja hörde...görbra den! Kram å ha en go lörda

2009-01-17 @ 15:58:25
URL: http://metrobloggen.se/utanskor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0