hjärnan har svårt att registrera inte

17.01

Hejhej!

Att den mänskliga hjärnan har svårt att registrera inte har jag vetat ett tag men har inte tänkt på att det gäller ens egna tankar och samtal med sig själv. MEN så äre....jahapp....Inte konstigt att man inte kommer så långt med det man företar sej när man har krav på sej själv som inte är av denna världen och framför allt framställer dem med "du ska inte...."

New input - now time to change. :D

En bra date med Maud idag...riktigt bra och nyttig! NU kommer jag VERKLIGEN att lyckas, nu har jag ALLA förutsättningar och möjligheter att fixa det. Jag har oxå små verktyg för att tygla min kropp, mina tankar och känslor!  <3
This will be gooooood! Hon gav mej oxå tips att skriva när det kommer krypande, oavsett vad som kommer ut på skärmen så ska jag bara skriva ner det, kanske hur det känns, vad jag tänker osv osv. Detta kommer ske här, bara så ni vet. Kommer det texter som är svåra att läsa och kanske osammanhängande så är det bara jag som försöker hålla mej ifrån kylskåp och skafferier.  :)    Lite måste man kunna le åt sej själv....annars blir livet tråkigt...

Hejhej

Kommentarer
Postat av: anna

Ja, alla har det verkligen tufft nu! Vi kan ju boka nån kväll när det börjar bli vår eller så :)



Tycker det är så härligt att du verkligen får ut så mycket av dina möten! Man blir glad och alldeles varm inombords av att läsa om dina framsteg! :D

Kram!!

2009-01-28 @ 17:36:47
URL: http://snutti.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gott å höra att det går framåt! KRAM

2009-01-29 @ 22:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0