hoppsan

08.06

Hejhej!

Jahaja...Idag körde jag av vägen :)  740 + snö/halka + för hög hastighet = av vägen. Glöm aldrig det ni! :)
Nä....gick faktiskt inte värst fort, bara FÖR fort för just den svängen...TUR att det finns SÅ mycket hjälpsamt folk i Fågelvik så man slipper vara med och betala bärgarns lön! Kom upp på vägen igen ganska snabbt och smidigt, men fick byta tur med en kollega så att det inte blev så mycket ensam tid med många kids för den andra. Så ikväll jobbar man till halv 7. Jippi! Så kan det gå....

Japp....nu ska jag kanske sova lite då...när jag kan...Ajö

Kommentarer
Postat av: Syrran

Skönt att det gick bra. Du måste vara försiktig om dig. Om du går med i min finfina maffiafamilj blir liver roligare - glöm inte det ;-)

2009-01-19 @ 10:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0