ledig

10.31

Är jätteledig.... Sov länge, nu tvättar jag. Ska oxå diska och dammsuga lite....borde säkert EGENTLIGEN städa ORDENTLIGT denna veckan. Men det blir inte idag iallafall. Kanske närmare helgen eller på lördag....eller nåt.. :D

Ser fram emot dagens date med Maud, ska be att få kolla i arkivet tror jag. Vore lite intressant att se vad vi gått igenom. Annars vet jag PRECIS vad vi ska ta upp idag. Min rädsla för att misslyckas och bli besviken på andra, men till störst del på mej själv, mitt matande av mina begär som inte ALLS möter mina egentliga behov. Jag har fyra gånger kvar på detta paket som jag går inom, börjar känna att mina 10 ggr kanske räcker. Gör de inte det så får jag ta till mer sen...men känslan är god.

Ser på Efter tio med Malou...en intressant bokdiskussion idag...som just spårade ur lite. Men den var intressant ett tag. om äkthet.

Jahapp, nähäpp....time to go...
Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0