no work

11.38

Hejhej!
Idag skulle jag jobbat....I'm not. Samma huvudvärk och svaga illamående idag, har hittills inte micro-svimmat idag dock. Känns så dumt för idag känner jag mej verkligen inte sjuk...men det är jobbigt att bara gå mellan soffan och köket. Skulle inte orka jobba, det vet jag, men jag känner mej otroligt onyttig när jag bara sitter här. Hade dessutom haft ob hela dagen idag, alldeles för mycket pengar för att missa egentligen. :(   Men vad gör man?

Nu ska jag lägga mej å glo på tv...hej

Kommentarer
Postat av: Barfotabarn

...men du, låter ju inge bra det där. Jag föreslår ett besök hos Farbror Doktorn ja. KRAM å hoppas du blir fisk snart!

2009-01-05 @ 11:49:59
URL: http://metrobloggen.se/utanskor
Postat av: Julia

hej kompis! 38 graders feber och förkyld här!!! ganska sura pengar att förlora men är man sjuk så är man ju... tv är underbart att ha när man är sjuk! krya på dej!

2009-01-05 @ 13:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0