om skriftspråk och poker

13.49

Hejhej!

Har fått reda på vem som skrev kommentaren jag upplevde som tyken. Den var INTE tyken och det var en GOD vän som skrev den. Det är knepigt det här med skriftspråket ibland, man missförstår lätt. Tror oxå TYVÄRR att jag har en tendens att utgå från att folk dissar mej, är tykna eller tycker en massa negativt om det jag skriver IBLAND. Det ska jag sluta med....

Har annars haft en bra helg.
Fredag-eftermiddag:  Middag hos svärisarna, svingött. Efter det hem, dusch och tv-soffa/dator/älsklingsmys. Bara slappade och hade det gött.

Lördag: Slappade hela dagen och Mathias var hemma och gjorde ingenting. En bra dag med mycket kvalitetstid. :)  På kvällen åkte vi över skogen och käkade på the Roof med Höisveenarna och kusin Nävehed.  Gött och trevligt!! Efteråt åkte vi mot Sulvik där vi spelade poker. Längesen och riktigt kul! Sen hem igen. Lämnade av Höisveenarna och tittade in hos deras getter. Där hade det blivit tillökning - till allas sorg var de inte levande.  :(  Stackars små fina varelser alldeles livlösa......

Idag har vi inte gjort nåt vettigt än, bara degat. Mathias åkte nyss till Årjäng, årsmöte för SMU. Jag hade ingen ork och analkande huvudvärk och halsont. Stannar hemma i soffan med tv och dator, han är ju ganska snart hemma igen.

I veckan jobbar jag bara mina vanliga 50%, känns faktiskt riktigt bra. Hade kunnat tänka mej att jobba hela torsdagen iofs men annars fint.  Måndag och tisdag på vanliga stället, onsdag ska jag till Maud igen efter hennes semester, torsdag-eftermiddag på granndagiset och fredag ledig. Fredan känns skön att inte ha nåt faktiskt, Mathias är oxå ledig, han ska lämna in bilen.. Najs.

Jahapp.....godmiddag

Kommentarer
Postat av: 'kej

Apropå svingött...Vi har också ätit en supergod middag idag. Älggött!! Ja, el älgkött...om man så vill;)

Hamnade i "matextas" och njöt verkligen för fullt! Tack Marie & Mathias för maten!

2009-01-25 @ 19:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0