Read and weep

14.53

Hej!

Av en av mina svägerskor fick jag en bok häromdagen. Den heter Skamfilad.
Började läsa....kom till 3 stycket, fortfarande första sidan innan tårarna rullar nedför mina kinder. Jag har läst kanske 10-15 sidor. Det är redan den bästa bok JAG läst! Det är sjukt när någon annan skrivit om mitt liv, mina känslor, om hur jag är, beter mej, tänker....bara.....sjukt. Tror den här boken kräver små, korta, koncentrerade lässtunder för att jag ska kunna suga in allt och för att min tankeverksamhet OCH mina känslor ska fixa det.  Tack Göran Larsson för den här boken!


Hejdå igen...

Kommentarer
Postat av: Mia

Oj. Det är stort, när en bok påverkar och berör en så mycket. Lagom stora portioner av läsning låter som en bra idé.



Gott nytt förresten, kul att ni hade en så trevlig kväll! Ha en god fortsättning på det nya året vännen! kram

2009-01-02 @ 16:57:18
URL: http://www.omknorring.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0