slut

10.13

Hej!
Nu äre slut på julen och ledigheten med Mathias hemma. Det har varit SÅ gött å ha honom hemma hela tiden! :)  Även om vi gjort mycket eget på dagtid så har vi iallafall ätit middag och haft kvällarna tillsammans...gött!
Funderar på att göra ett ryck å ta bort juldukar och gardiner iallafall....resten kanske får va kvar en stund...eller så tar ja det med när jag ändå håller på.

Vill åka till Karlstad på fredag, funderar på om jag har råd...om jag ska TA mej råd?! Vill gå på H&M för presentkortet från Mathias (hittade ju ingenting sist vi var iväg) och gå en snabbis på IKEA och köpa nya fönsterlampor och ljus. Jupp, får se! Kanske skulle åka redan imorrn-kväll så har jag mer tid på fredag, åsså kan jag åka med mathias hem sen, ja får se.

Nu ska jag plocka bort julen lite iaf!
HEj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0