snart helg

20.50
Hejhej!
Snart äre helg, älskling kommer hem imorrn och jag jobbar tidig tur på fredag. GÖTT! :)
Glömde skriva idag att ett barn råkade klippa mej i tummen idag.  *skratt*
Så söt. Jag hade nog varit där i typ en halvtimme när det hela inträffade. Skulle hjälpa honom lite när han klippte i ett papper. (första gången jag träffade honom) Fick säga att jag skulle fixa en sak och gå därifrån lite raskt för att han skulle slippa se blodet, då hade han nog blivit helt bedrövad för att han gjort så. Så otroligt söt unge! :)

Ikväll har jag tagit ett aktivt beslut...eller i eftermiddags. NU äre change. Har läst en del om det här med att utsätta sin kropp för olika saker pga hur insidan ser ut/känns. Saker jag vetat länge men nu äre nu. Nu börjar kampen - kommer fixa detta bara jag accepterar att det kommer ta tid. Nu äre NU, inte sen, inte imorrn, eller på måndag. Det är NU! Har gått ganska bra rätt länge före jul men nu är det omtag och det SKA gå ännu bättre. SÅDETSÅ! Ska ta upp det hos Maud nästa gång oxå, lixom sätta ord på det mer på riktigt och få ett slut.

Sitter och tittar på det där reseledarprogrammet på tv4. Antar att det är fler svenskar än jag som blivit ganska sugna på en liten resa senaste timmen. Men men...blir inte nu iaf. Kanske hösten? Vore ju för gött! Vore gött innan oxå men blir nog hårt med ekonomin känner jag.

Jaja.....nu ska ja ta å dricka en kopp te till och kanske ta mej en blodapelsin, sen äre snart kvällen.

Imorrn ska planeras på jobbet och man ska försöka vara lite allert i hjärnan.
Godnatto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0